lørdag 21. mai 2011

35 uker!


Da er det bare 5 uker og 3 dager til termin siden et svangerskap nå er 40 uker og 3 dager langt!
Det var ikke det da jeg fikk Karima på 21 og Nadia på 16.
Jeg begynner å bli mer og mer sikker på at han kommer ca. 14 dager før termin... kroppen kjennes veldig klar ut og i tilleg til at slimproppen har gått (dog uten blod) så har jeg hatt mensmurringer i hele kveld! Jeg kjenner også at jeg trenger masse søvn... akkurat som om jeg må lade opp til en stor anstrengelse... blir spennende å se om jeg får rett!

Ellers så går dagene med til de siste gjøremålene:

Alt ulltøyet er nå vasket og rent:

Tror ikke Lillebror skal fryse til vinteren ;)

Kan noen forklare meg hvorfor i all verden det skal være så mye lapper i tøy...
noe av dette var jo nesten større enn de små nusselige plaggene de satt i...


Lillebror begynner å komme på plass!
Han har fått nøyaktig det samme av
hånkler og kluter som storesøster Maria...
bare i lyseblått!


Deilig å få blogget det man har blitt ferdig med! Blir litt mere motiverende å fortsette slik at man engan kommer i mål! Gleder meg til jeg kan vise barnerommet til Maria og Liam... er bare litt småtteri som gjenstår der nå ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar