lørdag 22. mai 2010

Lekegrind... og søte bilder av Maria

Jeg har fått en ny hobby og det er Finn.no
Og i går kom jeg over ei lekegrind til 100 kroner som ble solgt rett nedi gata her...


Den skal males i hvitt og dette trekket i bunnen:


Lukkemekanismen i sidene er litt slitt så jeg skal kjøpe slike "anti-gnagelister" fra Ikea.

Her er Maria i den "nye" lekegrinda si... hun får bruke den slik den er inntil etter at vi har flyttet... hvis jeg klarer å la være da...hehehe


Ellers, her er noen av de seneste bildene som vi har tatt:

Tottelotter er det beste som fins om dagen...
De er bare så spennende også smaker de så godt...
♥man blir bare såååå glad av dem!♥

Det er ikke så ille å se på seg selv i speilet heller♥



Sitte kan jeg også...inni en boks






Se så fornøyd jeg er...
(det som ikke fortelles av bildene er at boksen gikk i stykker og jeg falt bakover og da ble det ramaskrik...men det var nok mer pga sjokket enn at jeg fikk vondt!)


Også har jeg begynt å snu meg...

men det er ikke alltid like gøy!



Til slutt

Bildet er tatt i dag da jeg og pappa skulle ut på tur i butikken:


Godt utstyrt meg solbriller, solhatt og solkrem!
Jakka forsvant etter kort tid... var alt for varmt for den...






2 kommentarer:

  1. Så bra hun liker speilet fra Goboken da! Fine Maria:) Julian har ikke funnet tottelottene enda.

    SvarSlett
  2. love to unsnap her onsie, pull aside her diaper and lick her while she suck toes, my girls all got their p---y licked straight after birth, got daddys personal soother to suck too! daddy's goo before rice cereal

    SvarSlett