lørdag 7. mai 2011

33 uker og bare 7 uker igjen til termin!





Kjenner jeg begynner å bli litt stressa for de tingen som ikke er i hus enda... mangler ei seng, madrass, kommode, et regntrekk (kanskje to) og myggnett til vogn og hengevugge.

Er snart ferdig med mitt kjedligste prosjekt som er Mor Signe teppe (nr. 2).

Kanskje jeg skulle skryte litt av det som jeg har jaget så langt..hehehe

Her er hentesettet til lille Liam Alexander ♥ Oppskrift fra Dale garn hefte 229 (baby)


Her er Mor Signe teppet som skal være med på sykehuset:


Her er et vintersett som er strikket etter oppskrift fra Drops:


Og noen søte leker:






Her er voksejakke etter oppskrift fra nøstebarn strikket i Alpakka... gadd ikke å stikke hette på den for det blir så klumpete under klær.

Med en fornøyd modell♥


Og uten modell inni :D

Herlig retro til lille Liam strikket av bestemor:


Nå må jeg få på meg fillene for nå skal vi på loppis... krysser fingrene for noen gode funn... kanskje til og med noe av det jeg mangler på innkjøpslista mi :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar