tirsdag 7. juni 2011

3 uker til termin....

Og i dag går jeg ut i permisjon! Jeg har jo vært hjemme en stund jeg da siden jeg har vært sykmeldt mye av svangerskapet! Kjenner at jeg begynner å bli utålmodig og ønsker at en fødsel snart kan begynne. Jeg har endel smerter og formen er ganske elendig og på topp av det hele så har jeg blitt skikkelig forkjølet og har vond hals.
Da Maria kom til verden (10 dager før termin) var jeg også forkjølet og vannet gikk faktisk idet jeg skulle pusse nesa før jeg la hodet på puta for å sove...
Så vi tuller nå med at jeg ikke må blåse for hardt i nesa.. for da kommer vannet til å gå...hehehe

Ellers så er jeg endelig ferdig med insektsnettet som jeg har sydd om til Purnaturvugga.
Jeg kjøpte et slikt insektsnettnett for for dobbeltseng på Clas Olhson som jeg klippet til og kantet med skråbånd.

Her slik den var fra butikken:


Avklippet :D


Her har nettet fått skråbånd, hele 14 meter...


Disse hjertene er kjøpt på Panduro, de var trehvite og har fått maling kroker til å henge i og fine sløyfer... Ble ganske fint syns jeg.. ♥


Så må jeg få skryte av teppet som mamma'n min har laget til Liam:


Ellers så har badesesongen begynt... Maria kommer til å få svømmehud mellom fingrene og tærne før sesongen er over...hehehe

Dette er hjemme på terrassen, iført Hello Kitty badedrakt i Hello Kitty bassenget begge kjøpt av storesøster Karima som jeg misstenker har "litt" forkjærlighet til den katta... hehehe


I annledning at Karima fylte 21 år på lørdag var vi inni Oslo for å spise på Mr. Hong og shoppe litt! Etter Mr. Hong kjøpte vi is fra Ben&Jerry's som vi koste oss med i Spikersuppa.
Maria var ikke så interessert i isen... som dere sikkert ser:


Bra vi hadde med masse skift ♥


På søndag gikk turen til Kuskerudnebben her på Sørumsand...
Er hun ikke fin i badedrakt?


Her er snuppa sammen med pappa'n sin iført redningsvest!


En tur ut på dypet sammen med mamma, det var litt skummelt å ikke kunne få beina i bunn.. men jeg er sikker på at innen sesongen er over så kommer hun til å være som en fisk i vann! ♥








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar