onsdag 8. juni 2011

Jordmorkontroll 37+4 uker



Tilbake fra kontroll hos JM. Alt bra, bortsett fra at jeg har et for brått stigende SF mål, så da blir det tur til Ahus i morgen på ny kontroll.
Jeg ble advart mot lang ventetid, håper jeg slipper å vente i 2,5 timer slik som ei i juliklubben på SM måtte i dag! Jeg får ta med meg strikketøyet, ellers så skal pappa kjøre meg så da har jeg jo selskap.
Ellers så har lillebror ligget med ryggen mot høyre side nesten hele svangerskapet.. men i går begynte bevegelsene å bli sterkere på motsatt side og mine misstanker ble bekreftet... nå har han lagt seg med ryggen mot venstre side. Ellers så kunne JM bekrefte at det var en stor krabat inni der som hadde masse plass å bevege seg på pga. mye fostervann.
Blir spennende å se hva de sier på Ahus i morgen...

Ellers så er formen helt jævlig, med forkjølelse og vond hals i tillegg til alle andre plagene som følger med i et svangerskap... Krysser fingrene for at det ikke er mange dagene igjen nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar