søndag 20. mai 2012

17. mai!




Lenge siden jeg har blogget nå!
Dagene bare flyr avsted og det er ikke mye slikt jeg får tid til og enda mindre tid blir det vel nå som jeg skal begynne å jobbe igjen! Kan liksom ikke helt tro at permisjonen er over allerede og dette ble den aller siste :(
Jeg fyller 40 om noen små mnd så det blir ikke aktuelt med flere barn, men jeg syns at det er litt trist :'(

I år var Liams første 17 mai!
Sjekk denne kjekke karen 'a!

Liam Alexander
Her er bilder fra resten av dagen:
Flagget må henges opp!

Bordet er pyntet!

God frokost!

Hvordan smaker flagg tro?

Hmmm... hva er alt dette oppstyret for?

Hipp, Hipp, Heisan, Hurra!!!!

Lillebror tar deg en blund, men snuppa "is still going strong"!

Koste asfalten med flagget..?

                                                           ,
Kjempetrøtt kar!
Sove litt
Det måtte denne frøkna også...
Sommerens jordbærkake som i år også fikk litt blåbær eller Lobboo som Maria kaller de!
Spise is selv!
Kake og is, nam, nam!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar