lørdag 14. mai 2011

34 uker og ting begynner å komme på plass!


Og deilig er det!
Hengevugga er kommet opp, senga står oppredd (selv om det ikke er med det riktige sengetøyet som jeg håper på at jeg kan få startet på i kveld). Kommoden er ferdig montert og full av klær som må vaskes. og vogna sår klar i stua til en liten gutt! Jeg har tatt frem vippestolen som lille Maria brukte og som hun er kjempefasinert av... så det spørs om hun vil la lillebror få bruke den...hehehe ♥

Dette gjenstår:
  • Sy sengesett
  • Sy to stk. myggnett
  • Strikke ferig vognteppet
  • Vaske tøy
  • Vaske bilsete
  • Stryke sengesett og kluter etc.
  • Pynte litt på soverommet
  • Kjøpe litt stelleprodukter
  • Skrive fødebrev
  • PAKKE FØDEBAGEN!
Formen min er som så nå: Jeg har ganske bra med energi, men jeg har ikke fysikk til å få brukt mye av den... Jeg skulle gjerne ha fått gjort ALT i dag... men slik blir det jo ikke! Sikkert greit også for jeg trenger sikkert noe å henge fingrene i de siste 6 ukene (eller 4 ukene siden jeg tror han kommer før ;))

Noen bilder:

Her er vogna redd opp med hjemmesydd trekk til dyna:


Ammeputa har også fornyet seg med trekk av samme stoff:


Endelig ferdig med det siste Mor Signe teppet... som mannen syns likner et badehånkle pga. fargene...


Maria tester st Purnatur vugga slik at hun er sikker på at den er god og trygg for lille Liam Alexander!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar