tirsdag 17. mai 2011

17. mai hos oss!

Sånn da er frokostbordet pyntet og klart...


Flagget ble hengt opp på slaget kl. 08.00.


Også var det frokost!


Etter at frokosten var inntatt så kan man jo få på pentøyet!


Masse å å følge med på! 7 mai er en spennende dag for de aller minste!


Veive med flagget er gøy!


Er jeg ikke vakker i festdrakta mi eller?


Kristoffer nevøen min som går i 3. klasse!


Elsker dette bildet av mannen min og Maria! ♥


Flagget kan holdes akkurat slik man ønsker det... når man er liten og søt!


Å løpe rundt er aller best!


Maria og Karima ♥


Meg og Maria


Mamma'n min!


Anniken min niese som går i 8. klasse sammen med Maria!


Sliten og trett etter mange inntrykk... godt er det at man kan sove når man vil!


Hva er mere vakkert en lubben legg i en bunadsko? ♥♥♥


Kake hører til på 17. mai... her er Mona min svigerinne, Kristoffer og en førnøyd Maria som ikke lenger har på fintøyet...hehehe


Avslutter her med et bilde av Sommerens jordbærkake!

Neste år vil bli feiret med en lillebror på neste 1 år....













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar