torsdag 19. mai 2011

Fødebagen!

Siden jeg har en sterk følelse av at Lille Liam kommer til å komme litt før så blir fødebagen pakket i disse dager!
I dag har jeg gjort litt småinnkjøp av ting. Reisetannbørste med tannkrem og flasker som man kan helle sjampo, balsam og dusjsåpe på fra Nille



Også kjøpte jeg en mini hårbørste og håndspeil som er kjekt å ha hvis man er veldig sliten etter fødselen og ikke orker å stå lenge forran speilet på badet for å freshe seg opp! :D

Pysjamasen er på plass, og så er joggebukse og singletter.

Ellers så skal dette med til Mor:
  • Morgenkåpe
  • Crocs
  • 2 stk. amme-BH
  • Ammeinnlegg av bambus
  • bind til hjemreisa
  • sokker
  • Undertøy
  • Sminke
  • Bodylotion
  • Tøy til hjemreise
  • Skrivebok
  • Skrivesaker
  • 2 stk. kamera med ladere og ekstra batterier (bare for å være på sen sikre siden)
  • Ei bok (Mornings in Jenin)
  • Penger
  • Mobil m/lader
  • FØDEBREV
  • HELSEKORT
Dette skal med til Liam Alexander:
  • Hentesett
  • Mor Signe teppe
  • Elastisk sjal
  • Badeolje
  • 2 skift med tøy

Mulig jeg har glemt noe, men jeg har jo ett par tre uker igjen på komme på ting da ;)


Ellers så har jeg så smått begynt å vaske tøy og stryke det som skal stykes... alt annet er på plass nå så jeg føler at jeg kan begynne å slappe av litt.

Formen om dagen er det så som så med... magen har sunket og jeg har masse stikkinger nede i livmoren, pluss at jeg har masse sterke kynnere! Jeg er spent på om hodet har festet seg og håper på å få vite dette den 25. mai for da skal jeg til kontroll hos jordmor.
For meg så kjennes det ut som jeg kan komme til å føde hvilken som helst dag nå, men jeg håper at han venter til jeg er innenfor 37 uker slik at han ikke blir å regne som prematur.

Men nå er det natta for ei dame som er HØYGRAVID fra og med i morgen av... da er det nemlig 40 dager igjen til termin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar