søndag 22. mai 2011

Kort innom!

Jeg skulle jo ikke hatt lov til å gå løs!
Slappe av er hvis ikke et ord i ordboka mi om dagen!
I dag satte jeg igang ommøblering av stua... og alle vet hva slags jobb det er. Det er liksom ikke så enskelt som å flytte et møbel hit og et møbel dit... plutselig må man kvitte seg med en hel haug (hvertfall finne nye lure steder til de) også trenger man plutselig noen nye bilder osv... hehehe

Ja, ja... jeg rekker hvertfall ikke å kjede med her jeg går å ruger og teller dager... ikke sliter jeg med å sovne om natta heller... men jeg bør vel snart roen ned litt slik at jeg har litt å gå på til fødselen også.

Legger ved et bilde av snuppa, som har på seg olajakka som hun fikk av kjæresten til pappa'n min i går...

Alt ei jente trenger er ei olajakke, jeans og en leopard sminkeveske ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar