lørdag 15. mai 2010

Semper

Glemte jo helt å blogge om barnematen jeg kjøpte i Sverige!
Jeg er i grunnen ikke så glad i barnematen fra Nestle, grunnet historien deres.
Problemet er jo at det i grunnen ikke finnes mange gode alternativer på markedet her i Norge som holder mål ernæringsmessig.
Men jeg er jo stadig vekk i Sverige og der har de et merke som heter Semper.
Semper eier også det norske merket småfolk, men jeg syns ofte at det er et dårlig utvalg av småfolkproduker i butikken her i Norge.

Dette er det jeg kjøpte med meg i dag/går fra Sverige:







Prøvde gulrotsafta i kveld og den falt i smak. Tenkte hun kunne ha godt av litt ekstra næring nå som hun er så forkjølet og hoster til hun brekker seg og kaster opp... noen ganger i store mengder. Jeg er overbevist om at hun må ha gått ned i vekt, så jeg planlegger å stikke innom helsestasjonen for å veie til tisdag etter den 17. mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar