onsdag 27. april 2011

Slappe av... hva er det?

Planen i dag var å slappe av og ikke gjøre mer enn det som strengt tatt var nødvendig... men jeg endte opp med å reise på Europris for å kjøpe utebord til stolene til Maria og nye puter til våre utestoler , samt voksduk. Ble ganske mye kosligere der ute og hadde jeg hatt noe vett så hadde jeg sittet der ute og kost meg litt lenger enn den lille 1/2 timen som jeg gjorde.

Isteden begynte jeg på stua med vasking både her og der og sortering av div. stæsj som har samlet seg opp etter mange mnd hvor jeg rett og slitt ikke har hatt ork eller helse til å gjøre stort annent enn å varme sofaputene. Har også bedrevet risikosport og dratt ut sofa'n for å vaske der... HJELP... der var det mye rart! *gjemme seg*

Når jeg først var i gang kunne jeg jo like gjerne gi meg ikast med kjøkkenet.... Jeg vet, galskap!
Så nå sitter jeg her da, med et bekken som verker som et lite helvete og beundrer hvor fint og rent, for ikke å snakke om ryddig det er her...

Kjenner meg igjen i denne:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar