tirsdag 11. mai 2010

Konfirmasjonen til Nadia

Da har vi kommet oss gjennom Nadias store dag! Først var vi på en fin seremoni i Lillestøm Kulturhus. Jeg er jo full av hormoner så jeg var like ved å begynne å tute flere ganger. Syns at jeg har ei veldig stor og flott jente som gjerne kunne ha vært liten litt til!
.
Her sitter hun på bakerste rad som nr. 3 fra høyre.
Vi satt oppe på galleriet, så det var ikke så lett å få tatt bilder


Da var seremonien over


Tatt utenfor sammen med storesøster Karima T.


Og med storesøster Karima M... ikke alle som har to søstere med samme navn.


Jentene samlet (mangler bare lillesøster som ikke var med på seremonien)



Etter seremonien feiret med selskap på Cafê Rabiat (kafeen er drevet av arbeidsstedet mitt).


Koldtbordet ble laget av Broren min, to venniner og meg!


Bestemor oog Kjell på innersiden av bordet og Onkel Robert og tante Laila nærmest i bildet.

Bestefar og tante Mona , pluss hånda til Onkel Thomas (kokken)

Karima M. med Maria på fanget, konfirmanten og Karima T.
Fra bakerst: Bestefar, Laila, Ilyass, Cathrine og Rune.

Etter maten var det bildetaging. Her har konfirmanten og venninnen stukket av med kameraet:





Har jeg ikke en vakker datter? Eller vakre døtre blir vel mere korrekt ;)

Her er det noen utebilder! Vi var veldig heldige med været, for på søndag var det ikke så fint!


Alle halvsøstrene ♥


Jeg måtte selvfølgelig være med på et ;)


Dada'n min! ♥


Man trenger litt hjelp til å gå etter mange timer med høge hæler!


En liten søster som begynner å syns at det holder, en tøff dag for ei lita snuppe som var syk oppi det hele. :(


Her sammen med Amalie og Kristoffer!


Blomstene er det Kristoffer som har plukket!


Så var det tid for kakene!


Tilslutt ga lillesøster Maria opp og sovnet på pappas fang! ♥


Da er det 15 år til neste gang....hehehehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar