torsdag 29. april 2010

Trening og middagsmat på glass!

I går var jeg på Trento på prøvetime sammen med Heidi C, Adrian og Maria. Adrian og Maria var på barnepassen mens vi mammane trente pilates.
Jeg har ikke peiling på hvor magemusklene mine har blitt av for dette var hardt!
Maria begynte å gråte når hun var på barnepassen så jeg ble hentet for litt pupping. Maria var ikke sulten, men hun ville selvfølgelig ikke ligge i baggen hun som er ei så stor jente! Vi skal prøve igjen til fredag, men jeg er ikke helt sikker på at jeg skal melde meg inn... for det første syns jeg barnepassen var litt såå så som så og for det andre så er 460 kroner i mnd. mye hvis man ikke får brukt det så ofte...
Men dette her frister jo da:


Maria fikk også middage på glass for første gang i går...vet ikke om hun syns denne var så god:

Jeg skjønner henne egentlig siden det var rimelig smakløst...

Er hun ikke lekker?






Er hun ikke fin i gutteklærne? Ei dame i garderoben i går sa at hun var en så vakker gutt og ble nok litt overrasket da jeg sa at det var ei jente... så i går kalte vi henne for Marius...hehehe

Her et et bilde fra jobben til Heidi E. Er jeg ikke stor eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar