lørdag 17. april 2010

Bedre sent enn aldri...

Ja, ja.. skulle vise seg å ta litt tid før jeg kom til å bruke denne bloggen.
Jeg er selvsagt ikke gravid lenger (og bra er det for ellers så hadde jeg vel vært elefant). Maria Lynn Zuidema kom til verden den 30.12.09. kl.9:55.Ca 1 og en halv uke før UL termin, men hun kom på min termin ;)

Yes, yes .. would prove to take some time before I was going to use this blog.I'm obviously not pregnant anymore (and good it is for otherwise I would have probably have been a elephant). Maria Lynn Zuidema was born on 30/12/09. kl.9: 55.Ca 1 and a half weeks before the ultrasound due date , but she came on my due date;)

Her er den vesle snuppa som veide 4490 gram og var 54 cm lang.
Here is our little girl who weighed 4490 grams and was 54 cm long.

Vakre nye jenta til mamma'n sin:
Mom's new beatiful girl:

Her sammen med pappa'n sin:
Here together with her daddy:


Flere oppdateringer kommer etter hvert, men nå må jeg finne senga, for i morgen er det loppis!
More updates coming soon, but now I have to find my bed, because tomorrow I'm going to a flee market!

1 kommentar: