onsdag 20. juli 2011

Tenk at lille Liam er 2 uker allerede!

Det har vært 2 korte uker!
Han fikk også fødselsnummeret sitt i dag sammen med forespørsel om navnvalg.
Skal sende det inn allerede i morgen, slik at vi får søkt om pass til både han og Maria.
Vi reiser til USA for å besøke besteforeldre, tanter og onkler på mannen min sin side i September.
Jeg gleder meg til å komme dit, men jeg kan ikke si at jeg gleder meg til flyreisa. ca. 18 timer med fly men to barn under 2 år er ikke hva jeg kaller en drømmereise for å si det sånn.
Planen er å være der i 3 uker.
Sist vi var der for 3 år siden var vi der i 2 uker og det var litt lite da vi skulle være sammen med familie og også prøve å ha litt ferie selv.

Ellers så er Liam nå mye mere våken og han er sterk som en bjørn! Han holder hodet støtt lenge om gangen allerede og titter opp på mamman sin og prøver å prate tilbake til henne ♥
Morsomt å følge med på det som skjer, samtidig som det er litt trist at denne tiden går så alt for fort.
Han er jo tross alt mamma sitt aller siste gull...

2 ukers fotoshoot 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar