fredag 22. juli 2011

Sukkerbryllupsdag og bomber :O

I dag er det 6 år siden Joel og jeg ble gift i USA!
Dette bildet er fra vi møtte hverandre for første gang i påsken 2005.
Bildet er sukkersøtt, så jeg syns det passer godt for annledningen!

Ble ikke mye feiring av bryllupsdagen i dag, men vi får se om vi kommer oss ut av huset i morgen for å gjøre noe. Blir hvertfall ikke noen tur til Oslo etter dagens hendelse der...
Det er nesten helt uvirkelig at noe slikt har skjedd i lille Norge!
Jeg ser nå på nyhetene at mannen arrestert på Utøya er norsk og at politiet også tror at den samme mannen står bak bombingen av regjeringsbygningene.
Blir spennede å følge dette fremover å se hvem det er som står bak dette og hva som var bagrunnen for det hele.

Uansett, mannen kom hjem med blomster i dag!
Disse lukter veldig godt og han spesifiserte at han ikke ville bare gi meg roser for det var jo såååå kjedelig....hehehe Søte, rare mannen min!
Den lille søte vedsiden av kjøpte jeg selv i dag da :p

1 kommentar: