tirsdag 4. mai 2010

Trening, konf. forbredelser og favorittbilder fra gammelt av...

Våken midt på natta, venter på at Ibuxen skal begynne å virke. Har litt vondt i ei tann, men får ikke fikset på den før etter konfirmasjonen! :(
Så hva er bedre da enn å blogge litt!

I dag har jeg vært å trent igjen! Ble medlem sist jeg var der! Barnepassen har fungert supert de to siste gangene da det har vært en ung gutt med navnet Joaquin som har steppet inn der! Han er bare kjempeflin med dissa småttisene! I dag trente vi med apparater, men det er tydelig at vi trenger en slik veiledningstime for å finne ut av noen av apparatene...hehehe

Etter treningen har jeg skjært opp og stekt 2 kilo med løk til karbonadene som vi skal ha til koldtbordet til Lørdag. Da er det Konfirmasjon til Nadia.
Fikk også bekreftelse fra skolen Sørum videregående ang. kaka i dag!
24 biters marsipankake til 240 kr.
Jeg fikk sjokk jeg! 10 kr. biten. Prøv å gjett om jeg skal bruke dem igjen!!!


Men så var det favorittbilder da.

Her er første"mann" ut:



Ganske tilfeldig at dette ble plukket ut først! Men her er Joel med en liten pose med popcorn!
En dag for ca 1,5 år siden ringte han meg og lurte på om det var greit at han tok med seg litt popcorn fra jobben selv om jeg var på slanker'n. Lite viste jeg om hvor mye popcorn det dreide seg om...hehehe Ble popcorn på både venner og kollegaer ut av dette her og enda endte vi opp med å kast litt...men gøy var det!

Neste bilde:

Dette er det første bildet av meg og Joel! Bildet er tatt påsken 2005 da Joel kom over fra WA for å treffe meg for føste gang... han var her i 1 uke før han måtte tilbake og på jobb igjen.
Neste gang vi traff hverandre var i Juli samme år. Da var det jeg som reiste til han.
DA GIFTET VI OSS!!!
Galskap sier kanskje mange... til og med jeg, men vi fant ut at vi kunne ikke la sjansen gå fra oss etter å ha blitt veldig glad i hverandre etter nesten ett år med prating hver dag i timesvis på nett.

Her er vi nygifte:



Et litt stivt bilde...hehehe, men vi begge syntes vel det føltes litt rart å gifte oss så fort!
Angrer ikke et sekund på at vi tok sjansen i dag! ♥♥♥

Men nå får jeg prøve å krabbe tilbake til senga, skal opp igjen om få timer for å jage Nadia på skolen og gjøre Maria og meg selv klar for åpen barnehage. Etter barnehagen skal vi møte konfirmanten våres for å kjøpe kjole!

Natta til dere som måtte lese dette i de sene natterstimer!

1 kommentar:

  1. Så koselige historier og bilder :)) Håper du fikk sove og at tannpinen har gitt seg, ingenting er værre enn det nesten! Ha en fin dag i snøen!

    SvarSlett